Miks kauplus ei väljasta kassast firma nimega tšekki? | 16 dets 22, Evelin Parveots

Mitmed kliendid on andnud mulle tagasisidet, et osades poodides pole võimalik ettevõtte nimele kassatšekki saada. Miks see nii on ja kas see nii on? Kui on nii, siis see pole seaduspärane või ikka siiski on?

Käibemaksuseaduse 01.07.2021 jõustunud redaktsiooni § 37 alusel peab olema juriidilisest
isikust klient, kes soovib ettevõttele/asutusele nimelist arvet, identifitseeritud.

Igasugune ostu eest väljastatud dokument on arve, ka sularaha tšekk.


Müükide andmed kajastatakse maksukohustuslaste lõikes igakuiselt Maksu- ja Tolliametile
esitataval käibedeklaratsioonil.

Erinevates poekettides on erinevad nõuded, kuid levinumad on sellised::

1. Koostööleping,
kliendid on sisestatud andmebaasi koostöölepingu alusel.
Koostöölepingu alusel sisestatud klientidega lepitakse kokku, et selle konkreetse
ettevõtte/asutuse nimel saavad kauplusest kaupa osta need inimesed, kes on kirjas
volitatud isikute nimekirjas. Seda olenemata sellest, kas tasumine toimub sularahas või arve
alusel.

2.Kliendiandmete ankeedi alusel,
kliendid on andmebaasi sisestatud eesmärgiga, et nad saavad kassas tasudes oma firma
nime tšekile vastavalt KMS§ 37 sätestatule.

Palun võtke aeg, et täita nõutud tingimused, siis ei jää ka sisendkäibemaks tagasi küsimata.

Email again:

Kommentaarid: 0

Lisa kommentaar

Nimi
E-mail
Kommenteeri